ERKEKLER NEDEN "SENİ SEVİYORUM" DİYEMEZ ?


            "Beni seviyor musunuz" Sorusu tüm zamanların en çok sorulan sorusudur herhalde.  Bazen hal ile bazen diliyle sorulan bu soru. En çok merak edilen olmasa bile cevabı en çok duyulmak istenen sorudur.  Bana beni sevdiğini söyle demenin bir başka ifadesidir aslında.

            Peki hiç düşündünüz mü bu sorunun muhatabı neden hep erkeklerdir.
            Kadınların seni seviyorum cümlesini duymayı isteğimi.  Hangi erkek sevdiğinden bu cümleyi tekrar ve tekrar duymak istemez ki.
           Kadınların daha duygusal olmaları mı?  Hiç sanmıyorum, Hangi erkek, sevildiğini duymaktan mutlu olmayacak kadar duygusudur.
           Sanırım bulduğumuz erkeklerin bu kelimeleri kullanmaktan imtina etmeleri.  Belki de birisine aslında sevdiğine seni seviyorum demenin bir zayıflık olduğunu düşünmeleri ve hatta oku yine kullanmaya korkmaları.
          50.000 taraftarının önünde Beşiktaş'ın benim biricik sevgilim cümlelerine avazı çıktığı kadar haykıran birisi.  Beni seviyormusun cümlesine boğuk kısık ve anlaşılmaz bir halde.
Seni seviyrm, sevyorm işte,  sevirum gibi cevaplar vermesinin nedeni ne olabilir peki?
            Seni seviyorum cümlesinin her kullanımda anlamından bir şeyler kaybettiği iddiası. Güldürmeyin beni seni seviyorum, her defasında daha dramdan kadından tek cümledir hakikatte.
            Sevginin kelimelerle değil, hal ile kalp ile ifade edilmesinin daha kutsal olacağa. Bu bahane uydururken çokmu yoruldunuz bu yalana, cidden kaçınız inanıyor acaba?  Buda olmadı.
            Biz anamızdan babamızdan böyle gördük ama erkek adam ağlamaz, kahkaha atmaz, sevdiğine seni seviyorum demez, tezi. Bu biraz iyi gibi.  Hani mahalle baskısını andırıyor sanki ama yüz yüze göz göze diz dize, geldiğiniz anlarda da seni seviyorum diyemeyişinize bir kılıf olamıyor.
          Bence seni seviyorum diyemiyorsanız ya hislerinizden emin değilsiniz yada korkuyorsunuzdur. Seni seviyorum demeyi alışmaktan, karşınızdakini beklentiye sokmaktan ve bu beklentiyi karşılayamamaktan korkuyorsunuzdur.
         Geçmişin zaten geçmişte kaldığını bilen insan oldu, gelecek gelecek mi bilinmiyor.  Hal böyleyken dün sahip olduğumuz tek şeyin bulunduğumuz anın kıymetini bilmeden herşeyi ertelemek, insanlardan kaçmak, olaylardan korkmak, neden.?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KORKU ...

KORKUYORUM

UZAKTAN SEVMEK

ALIŞILAGELMİŞ YANILSAMALAR

GERÇEKTEN SEVENLER

SEN

ZAMANIN EKSİLTEMEDİĞİ AŞKLAR

SENİ SEVİYORUM DİYEBİLMEK...

Aşk şehrinde bir garip yolcuyum